[b][/b]
[i][/i]
[u][/u]
[code][/code]
[quote][/quote]
[spoiler][/spoiler]
[url][/url]
[img][/img]
[video][/video]
Smileys
neutral
lachend
extremer computerfreak
computerfreak
mr. green
pfeil
idee
frage
ausruf
augen verdrehen
verrueckter teufel
boese oder sehr veraergert
weinend oder sehr traurig
verlegen
veraergert
haenseln
fetzig
erschuettert
ueberrascht
traurig
zwinkern
laecheln
Uebergluecklich
verwirrt
smile2
spook
alien
zunge
rose
shy
clown
devil
death
sick
heart
frage
blush
frown
crazy
hmm
laugh
mund
oh
rolling_eyes
oh2
[pre][/pre]
Farben
[rot][/rot]
[blau][/blau]
[gruen][/gruen]
[orange][/orange]
[lila][/lila]
[weiss][/weiss]
[schwarz][/schwarz]
Akordeonista
Posts: 350 | Last online: 07.17.2024
Date registered
05.13.2014
Sex
not specified
    • Akordeonista has written a new post "pomoc yamaha stil riff" 05.12.2021

      Cekaj, ti bi da koristis Riff u vArrangeru? Ako je tako, kod njega je Riff zadat sled akorada a moguce je i Style Partova (Variation, Fill, Intro, Ending). Na ovaj nacin se od ritma dobije "Midi fajl". Stavljam ga pod navodnike jer to nije pravi Midi fajl vec je to i dalje ritam ali se, dok je ukljucen Riff, ponasa bas kao Midi fajl. Nakon iskljucivanja "dugmeta" RIFF ritam nastavlja da svira na onom akordu i varijaciji na kojoj je zavrsio Riff. Znaci, svira zadate akorde i ne mozes ih menjati dok ne iskljucis Riff. Zanimljivo, Style Partove je moguce menjati tokom trajanja Riff-a. Dakle, ukoliko si zeleo da menjas tonalitet tokom svirke to nije moguce jer leva ruka ne reaguje i svirace one akorde koji su snimljeni u SONG CHORDS. Tonalitet je, kad je ukljucen Riff, moguce menjati jedino preko TRANSPOSE.
      Iz tvog pisanja gore, nije mi najjasnije sta zelis da postignes u Cubase-u?

    • Akordeonista has written a new post "Agaton BiH - Demo snimci" 02.01.2021

      Bravo za ekipu, odlicna svirka i produkcija!

    • Akordeonista has written a new post "Dali postoji program gde mogu X7u da konvertiram?" 06.27.2020

      Evo da se ukljucim malo, Resampling je zapravo ponovno semplovanje. Znaci, semplujes kao sto bi semplovao bilo koji drugi instrument. Deluje dosta jednostavno na prvu loptu ali zapravo kad se malo udje u materiju nije bas tako, ima tu dosta obrade koja se ne vidi. Najmanji problem je da snimis tonove koje zelis da semplujes, problem nastaje nakon toga. Recimo, ako je zvuk koji semplujes viseslojan, odnosno, bogatiji alikvotnim tonovima onda je problem pronaci Loop tacku a da se ne cuje ponavljanje sempla.

      Pokusacu da objasnim na primeru registara harmonike. Recimo, ako uzmemo ton A1 na Clarinet registru on "treperi" na 440Hz i obzirom da je jednoglasan registar tu cemo relativno lako pronaci savrsenu Loop tacku. E sad, ako uzmes istu tu dirku (A1) na harmonici ali na Organ registru imaces komplikovaniji posao jer je u pitanju dvoglasni registar. Jedan od ta dva glasa svira za oktavu nize, na 220Hz a drugi za oktavu vise, tj. na 880Hz. Dakle, imamo dva tona kod kojih je frekvencija jednog cetiri puta veca od drugog. Tu je veoma tesko pronaci savrsenu Loop tacku i tu dolazi do izrazaja znanje ljudi koji rade semplovanje.

      Ovo je samo jedna od stvari koja se radi pri semplovanju instrumenata, ima ih jos dosta a o tome moze vise da ti kaze Zlatko jer on je jedan od retkih ljudi koji tu materiju poznaje do tancina. Kod njegovih semplova se nigde ne cuje bilo kakav prekid ili "stucanje" semplova koliko god da zadrzis dirku, sto nije bas tipicno za semplove koje mi balkanci koristimo.

    • Akordeonista has written a new post " Instrument bank (kontakt5)" 11.20.2019

      Sve sto salje Program Change komande bi trebalo da radi posao.

Recipient
Akordeonista
Subject:


text:

Sign up, to leave a comment


Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz