|
-
-
| |
|
Pregledao sam sve teme na ovom dijelu foruma i ne nadjoh da je neko spominjao Seeburg za koji sam se ozbiljno zainteresovao i kojeg sam imao priliku par puta da cujem. Konkretno sam slusao aktivni G3dp satelit sa G Subom takodjer aktivnim i mnogo dobro i jako radi ali je upotrebljiviji za vani ili bas velike objekte.
https://www.seeburg.net/en/speakers/g-3/32 https://www.seeburg.net/en/speakers/g-sub/7
Ono sto mi je privuklo paznju je sistem kojeg sam takodjer slusao ali nazalost na kratko i bez mogucnosti detaljnije probe a sastoji se od dva G Sub 1501 dp+koji u sebi imaju pojacalo za A3 satelite, takodjer dva komada.
https://www.seeburg.net/en/speakers/g-sub-1501/13 https://www.seeburg.net/en/speakers/a-3/47
Gabariti, tezina, SPL, odnos basa, mid/high, ton, daljina je nesto sto me privlaci, jedino je cijena upitna...
Zanima me da li je neko svirao na Acoustic Line zvucnicima, kakva su iskustva? |
-
| |
|
Vjerujem da dosta kolega prati Chat na kojem se pise o nekim iskustvima i zapazanjima kada je u pitanju Trans Audio Stage Mixer ali evo otvorio sam i ovdje temu kako bih mogao napisati i prenijeti svoje dosadasnje iskustvo.
Prvu svirku sa mixerom sam imao 01.12.2016. Sestoclana stalna ekipa koja vec par godina nastupa sa akusticnim basom, akusticnom gitarom, violinom, harmonikom, bubnjem i pjevacom i svi ali bukvalno svi smo se slozili da je to u startu zazvucalo osjetno bolje nego sto smo do tada imali sa Yamaha 01V96v2 digitalnim mixerom. Par muzicara nije ni imalo pojma sta je ustvari TA Mixer i sa cudjenjem su gledali u Rack i u Monitor... Uzgred da napomenem da u Rack od periferije sam imao Presonus 1818VSL glavni Interface, 2 komada Behringer Mic2200 cijevnih mikrofonskih pretpojacala i Behringer ADA8000 mikrofonsko pretpojacalo i TC Finalizer. Znaci sve ukupno 16 XLR(TRS) kanala gdje smo u praksi koristili nekih 13-14. Odradili smo tih par mjeseci dok je trajala zimska turisticka sezona na Jahorini bukvalno po 10-ak noci uzastopno i to svirke u prosjeku po minimum 4 a nerijetko i po 5-6 sati svirke. Nikakvih problema sa stabilnoscu sistema, kocenjem, krckanjem, pucketanjem i sl. nije bilo. Latenciju takodjer nismo imali, i uoste sa tim nije bilo nikakvih problema. O pouzdanosti samog sistema dovoljno govori primjer kada smo u januaru napolju imali -35 po Celzijusu i da smo pravo iz kombija iznijeli opremu u improvizovani televizijski studio gdje nije bilo vremena da se ceka kako bi se uredjaji "aklimatizovali" i zagrijali vec smo odmah upalili sve i TA je uredno podigao sistem dok je TC Finalizer stradao... Da se malo i pohvalim(mozda ste i slusali u Demo sekciji) ali paralelno sa upoznavanjem Mixera smo dobili poziv da gostujemo u emisiji koja se bavi turizmom i promocijom same planine gdje smo u nekih 13-14 emisija cesto svirali uzivo a ono sto je islo na Playback je snimano direktno u Mixeru nakon cega nije bilo nikakvog dodatnog Masteringa. Znaci sve ono sto smo imali u samom mixeru i onako kako smo zvucali u objektu tako smo slali i u reportazna kola i dalje u etar.
Paralelno sa ovom akusticnom verzijom svirali smo i sa aranzerom(Ketron Audya5), solo klavijaturom, dvjema harmonikama, violinom i el. gitarom, naravno uz vokale(pjevac i pjevacica). I u toj postavci bi koristili 13-14 kanala i takodjer nije bilo nikakvih problema sa stabilnoscu sistema, latencijom, pucketanjem i sl.
Jedino sta je meni smetalo je osjetan sum koji bi se javio kada ionako tih signal sa Ketrona pojacam a to sam rjesavao sa aktivnim DiBoxom. Sum bi se cuo i na ostalim instrumentima kada bi ih prikljucio na 1818VSL i probao malo vise da pojacam te sam tu stalno vodio borbu sa Gainovima na centralama, transmiterima kao i na samom uredjaju.
U medjuvremenu su apetiti malo porasli, razmisljali smo i o vecem broju kanala kao i o kvalitetnijem Interface. Izbor je pao na RME Fireface 800. Da kazem da smo po Zlatkovoj preporuci uzeli i Aphex 188 mikrofonsko pretpojacalo a da sam samoinicijativno i zbog prakticnost u samom Racku izbacio dva Behringer Mic2200 uredjaja. Odradili smo tek po dvije svirke sa akustikom odnosno aranzerom i to sada zvuci bolje i ozbiljnije nego do sad. Basista koji nije imao pojma da smo ista promijenili a ima dosta, dosta svirackog staza u toku svirke mi kaze kako nikada bolje zvucali nismo i kako je ovo sada studijski kvalitet. Aphex 188 zvuci fantasticno, koristim svih 8 kanala(4 za vokale i 4 za solo instrumente). RME takodjer radi vrhunski i kvalitetno, suma vise nema i vlada apsolutna tisina kada je razglas pojacan na neki radni nivo. Latencije naravno uopste nema, opterecnost samog sistema je znatno smanjena, u Mixer sam uveo par vrhunskih Pluginova o tome i svim tehnickim detaljima ce Zlatko sigurno imati dosta da kaze.
Moje neko dosadasnje iskustvo sa digitalnim mixerima je u neku ruku i skromno jer sam radio iskljucivo na Yamahinim konzolama(03D, 01V, 01V96) ali sam imao priliku da probam i cujem i Behringer X32, Allen Heath Qu seriju, Soundcraft Si i 100% sam uvjeren da nas Trans Audio Mixer je tonski za klasu iznad. O mogucnostima uvodjenja Pluginova, visekanalnog snimanja svirke i da ne govorim. Takodjer i mogucnost vise nezavisnih Monitoringa je prava stvar.
Jos samo da napisem situaciju iz realnog zivota i sa terena kada recimo mom harmonikasu(kojem uglavnom neceg fali ili neceg ima viska) uopste ne ukljucim EQ na kanal nego ga samo pustim onako neobradjenog i on uzme da svira i kaze "E to je to, ne diraj nista, samo dodaj efekte". Mislim da dovoljno govori i o samom tonu kojeg imamo sa Trans Audio A Mixerom. |
-
| |
|
Prica mi je djelovala zanimljivo pa bih da je podijelim sa Vama.
Elem, jos prosle zimske sezone sam se upoznao sa tamburaskim orkestrom iz Sombora koji je radio u par objekata gdje i moja ekipa. Danas dok smo gostovali u emisiji koja se bavi Jahorinom su nam u goste dosli njihov basista i bubnjar. Naravno poslije emisije krece standardna sviracka prica, ko na cemu svira, kome se svidja koji dio opreme i sl. i ovaj bubnjar zagleda TA i Mixer. Ja krenuo da mu objasnjavam o cemu se radi i prijatno se iznenadim njegovim poznavanjem materije. Covjek zna i o VSL1818 karti o cijevnim pretpojacalima, zanima se i za Finalizer, ADU i dr. Ja sav vazan pustim moj mikrofon i on se odusevi kako to radi ali mi kaze kako mu je sve to vec poznato i kako je skoro kupio Presonus digitalni mixer od covjeka iz Srbije koji ima ovakav mixer i Setup! Sam u sebi mislim "Jeste, garant si ti to i cuo i vidio, poznati su mi ti sto sve znaju i sto su sve probali a pojma nemaju o cemu se radi". Reko druze mozda ima neko nesto slicno ali ovo sto ja imam sumnjam da si mogao cuti i vidjeti! Kaze on ma bio sam u Sapcu i svojim ocima gledao!!! Sve mi je bilo jasno i svijet je stvarno mali...
Akordeonista tj. Aco zvali smo te odmah da ti ispricamo ali si bio nedostupan... |
-
| |
|
Ovako stvari stoje, imam Shure U4D bazu sa 2 bodypacka(U1 im je oznaka). Ideja je da potrazim jednu ili dvije "rucke"(U2) na koje bih mogao navrnuti glave(kapisle) po izboru. Covjek koji je vrlo upucen u sve oko mikrofona mi je objasnio da je bitno obratiti paznju na slovnu oznaku koja se nalazi i na centrali i na bodypackovima i na "ruckama". Pogledao sam i na ovom sto imam stoji MA oznaka sa frekventim opsegom od 782-810MHz. Prakticno sada trazim jedan ili dva U2 handheld transmittera i objasnjenje koje bih glave(kapisle) mogao navrnuti na njih? Konkretno me zanima da li bih mogao recimo traziti KSM9, za SM58, Bete 58 i 87 znam da moze. |
-
| |
|
Imam par pitanja u vezi Studio One3 mixera kojeg koristim u svom TA!?
Da bi bilo jasnije prvu cu napisati sta sve od uredjaja imam u Racku:
-Presonus Audio Box 1818VSL -Mic/Line Preamp Behringer Mic2200(2kom.) -Behringer ADA800 -TC Finalizer Plus
Sve je povezano po uputama i sve radi onako kako treba. U PA sistem signal ide iz Finalizera i to je sve jasno. Sada hocu da iz VSL1818 karte posaljem signal u Monitore kako bih mogao raditi poseban Mix a imam u planu da odatle saljem signal i u drugi razglas kako bih mogao i njega posebno da sredjujem.
Pitanje je da li taj signal moze nekako proci kroz Finalizer?
Naravno imam ja jos dosta toga sto me zanima ali hajde za pocetak ovo da rijesimo. |
-
| |
|
Volio bih da malo prodiskutujemo o kablovima koje koristimo i koliko oni uti?u na zvuk? Nekako mi se cini da mi muzicari ne posvecujemo dovoljno paznje ovoj oblasti. Svojevremeno je na forumu napisano: "Kada smo vec kod kablova, ovo je druga bolna, a mozda i najbolnija tacka, na koju muzicari veoma rijetko obracaju paznju. Kablovi jednostavno moraju biti najviseg kvaliteta da bi se maksimalno iskoristio kvalitet sounda doticnog instrumenta, miksera, efekta itd."..
Mene zanima sta preporucujete za aranzer? Duzina i presjek kablova, dzekovi i dr.? Obzirom da smo ulozili u ozvucenje i instrumente hocu da imam i kvalitetnu vezu izmedju njih. |
-
| |
|
Kuckajuci po chatu sam dosao na ideju da Vas pitam kakav Hall preferirate i koristite na svirkama? Generalno muzicari u mom okruzenju ne posvecuju dovoljno paznje ovom efektu pa im se vokali "kupaju" i "plivaju" u Delay i uglavnom je bitno da eha ima sto vise, medjutim mene zanima Reverb!? Da kazem da poslije rastanka sa Powermateom sam koristio TC Electronic M300 dual efekat i stvarno je radio dobro, posebno za cijenu koju je imao. Nakon toga sam uplovio u digitalne vode i na Yamahi 03D sam imao takodje dobar efekat, sve zahvaljujuci kolegi koji je taj mixer imao u "malom prstu". Sada koristim Yamahu 01V96 i efekat slicno radi kao i na 03D. Medjutim sada uz Studio One3 se otvaraju nove opcije i vidici. Pitanje je kako srediti efekat, mogucnosti su ogromne, neslucene.
Meni se recimo ovakav efekat izuzetno dopada iako znam da na bini i u nasim realnim uslovima u kojima radimo je skoro pa nemoguce raditi sa njim:
https://www.youtube.com/watch?v=kYstj390uR8
Volio bih mozda da stavite i Vi neki link da cujem kako zamisljate dobar Reverb ili mozda Vase neke snimke. Ja cu se potruditi da u nekom narednom periodu postavim nase snimke sa svirke pa da zajedno dodjemo do neke dobitne kombinacije... |
-
| |
|
Sta preporucujete kao dugorocno rjesenje? |
-
| BurliFri Jul 24, 2015 3:11 pm1437743473 |
|
|
-
| |
|
Koji biste mi korektor napona preporu?ili? |
-
| |
|
Trebaju mi dobre slu?alice za monitoring za live svirke!? Klavijaturista sam, mixer je uvijek uz mene tako da mi ne treba wireless. Dobio sam preporuku za Shure SE315, 425, 535 modele?! Svaki savjet je dobrodo?ao. |
|